czwartek, 19 lipca 2012

Ogólny przegląd .♥

Jejuu jak ja za wami tęskniłam .*.*  Ja tu myślę że tydzień szybko zleci i już bd na bierząco z informacjami o 1D a to się dłużyłooooo i dłużyłoooo ! co to ma być !? ;o ;D
ale .. WRÓCIŁAM   BEJBEEEE ! < zaciesz > :D
Zrobię ogólny przegląd z tych wszystkich wydarzeń  bo by mi za dużo notek wyszło .; ))

1.Chłopcy przed studio w Londynie. (13.07.2012.)
Chłopcy przed studio w Londynie w którym powstaną kolejne piosenki . Podobno jest ich już 5 .*_* chce je słyszeć .!










2. Harry na golfie, Nialler na imprezie w Irlandii. ( 14.07.2012.)
Hazza po raz kolejny udał się na golfa . Chyba to polubił .:)

a tutaj filmik jak mój mąż pięknie gra .♥ :D

FILMIK Z GOLFA




Nialler natomiast jest/był w Irlandii i poszedł na imprezę .;D


a tutaj na fotce Niall i Niall . Haha . :D Horan to wstawił na TT .XD


3. Harry i fanki w Holmes Chaple. (15.07.2012.)
Harry z fankami .. Zacna fryzurka Haroldzie . ;3  Niektóre fanki naprawdę mają szczęście ...










4. Urodziny El .. ( 16.07.2012 )
El ma dzisiaj urodziny !
 tutaj macie tort .

jakie mordy ! ;D
Czy wy rozumiecie że RIHANNA nagrała dla Elenor filmik urodzinowy ?! *_* zazdroszczę .;3
FIlmik od RiRi

5. Fotki ogólne z wtorku. ( 17.07.2012 )


















Dziś jeszcze tata Niall'a obchodzi urodziny :) 
stooo lat ! ;3 



6. Hejty na Niall'a.
hejterzy uparli się na Niall'a . Tylko że tym razem była to rzekoma directionerka . No przepraszam bardzo ! Jak można nazywać się Directioner po takim czymś ?! Niech ta dziewczyna się jebie jednym słowem  ! Jak tak można ?! < bulwers > -.-
7. zdjęcia (18.07.2012 )









8. Fotki z dziś . ;3 (19.07.2012)
















łooo jeju ale dużo tego ! ;o i co o tym myślicie ? ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz