sobota, 21 lipca 2012

Obiecany Imagin .;D

z Harry'm .
Jedziesz z Harry'm do kina. Od kilku dni  nurtuje Cię pytanie do Loczka.
Ty.: Kochanie ?
Harry: tak ?
Ty: Jak sądzisz dlaczego ze mną jesteś ?
Harry: Szczerze ? Sam się nad tym zastanawiam .
Ty: Czyżbyś żałował ?
Harry : Niee. Oczywiście że nie. To przecież proste .
Ty : No to mi wytłumacz ..
Harry : To po prostu czasownik odmieniony w trzech czasach .
Ty: nie bardzo rozumiem ..
Harry. Kocham Cię. Kochałem Cię. Będę Cię kochał .
Nie wiedziałaś co powiedzieć . Byliście pod kinem .Loczek uśmiechnął się i palcem otarł Ci łzę z policzka .. Teraz Zoriętowałaś że płaczesz .. Przytuliłaś Harry'ego a on Cię pocałował ..
Harry: Nigdy nie zwątp że Cię nie kocham .


z Niall'em.
Siedziałaś z Niall'em w salonie . Coś do niego mówiłaś a on odpowiadał od czapy ..
Ty: i co o tym myślisz ? - pokazywałaś mu sukienkę w magazynie ..
Niall: Nutella .
Ty: Czy ty mnie w ogóle słuchasz ?
Niall: Naleśniki
Ty: No dzięki wiesz ? nie rozmawiam z Tobą
Niall: No przepraszam .. Jestem głodny ..
Ty: To idź sobie coś zrób  !
Niall:  a zrobisz mi kanapki ?
Ty: wal się .
Niall: Jak chcesz możemy tu i teraz.
Wyszczerzył się i Cię pocałował . Po czym poszedł i zrobił sobie kanapki i zmusiłaś go żeby zrobił Ci naleśniki z Nutellą .
_____________________________________
podobają się ? ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz