niedziela, 22 lipca 2012

" Dwa lata minęło jak jeden dzień .." ♥

Jutro czyli 23 lipca br. nasi chłopcy będą razem ze sobą w zespole już dwa lata .. 23 lipca 2010 roku dokładnie o 8.22 ( czasu w UK ) chłopcy zostali złączenie . Mieli jedno marzenie .. Zostali jedną kapelą . Zostali ONE DIRECTION... Nie jestem w prawdzie ich fanką od roku czy od początku . Jestem ich fanką od 8 miesięcy , ale przez te 228 dni pokochałam ich na całe życie . xx   ♥
Dobraa bez przynudzania !
Z okazji tego że jutro jest druga rocznica to każda directionerka i directioner rysuje sobie na nadgarstku to :


werbujemy cały świat . więc rozsyłać do każdego fana 1D .
tutaj jest filmik który znalazłam i ryczałam jak idiotka ! .;(

DWA LATA
jest ich o wiele więcej ale ten jakoś tak do mnie trafił . ;<
ONE DREAM.
ONE BAND.
ONE DIRECTION .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz