niedziela, 18 marca 2012

Może by tak coś o nas.

Klaudia ~ Boo Bear . Facebook :

Mam teraz 14, no prawie 15 lat, a więc jak się domyślacie chodzę do 2 gimnazjum. Nie jest ono doskonałe, ale za to zaje...no właśnie takie. Mieszkam w województwie Podkarpackim, dużo osób się o to pyta. Mam brata, młodszego o 2 lata. Imię ma takie jak tysiąc innych chłopaków : Kacper . Nie wiem dlaczego przezywam go "szekspir" przecież nie jest taki chudy, ale nie można też uważać go za grubego. Mama, tata, brat i zwariowany pies. Moja rodzinka, mój świat, w którym pragnę żyć, chociaż czasami mam ochotę odpłynąć chociaż na jedną godziną, czasem 2, ewentualnie 7. Mam wielu kolegów i koleżanki, ale dwie przyjaciółki i dwóch przyjaciół.



~~~
Kinga~ Boo Hazza . Facebook :

mocno walnięta 13-latka. dużo się śmiejąca. kochająca swoich przyjaciół. kochająca muzykę. wariatka o nierealnycb marzeniach .uwielbia wkurzać swoją kochaną kuzynkę Kale { Klaudie } .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz