piątek, 23 marca 2012

Imaginy . ♥ ♥

 
1. Jest wieczór, siedzisz w parku i czytasz książkę One Direction. Zauważa cię Liam i od tyłu zakrywa Ci oczy. Przestraszyłaś się i przypadkowo walnęłaś Liama w nos, tak mocno aż miał cały nos we krwi. Kiedy zauważyłaś, że to Liam szybko wstałaś i wyjęłaś chusteczki. Podałaś je Liamowi i wraz z nim zaczęliście go wycierać. Ty ciągle powtarzałaś jaka z ciebie ciamajda. Lecz Liam przerwał ci i jego delikatne dłonie dotknęły twych ust. Patrzeliście się na siebie pięć minut. Potem wydusiłam tylko: Co tu robisz. Na co on odpowiedział: Mam wolny wieczór, więc poszedłem do parku. Gdzie napotkałem Ciebie i obserwowałem cię od 20 minut. Policzki Liama stały się czerwone. Po chwili zaczęliście rozmawiać o wszystkim jak i o niczym.Czułaś jakbyście znali się od dawna. Sprawdziłaś na swoim blackberry która godzina.
T: Liam muszę już iść.
L: Tak szybko?
T: No niestety.
Liam cię przytulił i poszłaś w kierunku domu. Jesteś w domu i czujesz, że masz coś w kieszeni w spodniach. Jest to numer Liama gdzie pisze zadzwoń kiedy i buźka :*. Szczęśliwa podskakujesz jak Niall.

Ta dam . I jak ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz